Yagmurozdemir Selaamlar . Yarın sağlık ocağında aşı olacağım. Tetanoz aşısı yaptırdınız mı? Acıdı mı yaparken ben ilaç yakıyor diye hatırlıyorum 😹 daha sonrasında yan etki oldu mu
Hnd_01 Yagmurozdemir ben iki doz oldum.ikisi de hiçbir yan etki yapmadi.kol ağrısı da olmadı ☺️ iğneyi çok sevdiğim için benim canım acimadi,ilaçta yakmadi.
Melike_4949 Yagmurozdemir evet yakıyor kolun ağrıyor bir iki gün ateş falan ben yaptırmadım hamilelikte
Kubragnssvr63 Yagmurozdemir ben bu sabah oldum biraz yakıyor ilaç şuanda da kol agrisi çekiyorum sadece
Beyzanury1234 Yagmurozdemir benim fobim iğne ama hiç acımadı sıkma kolunu o an ben sonrasında da sancım olmadı
Pnar3534 Yagmurozdemir canm ben yapalı 3 gün oldu. Vururken hiç acımadı. Ama daha sonra yandı kolım gece cok ağrı yaptı hala ağrı var. Kişiden kişiye değişiyor demekki
Razee Yagmurozdemir sizi korkutmak istemem herkeste de aynı etkiyi göstermez tabi ama ben çok kötü oldum sadece aşı olduğum kolum değil diğer koluma boynuma falan yayıldı ağrısı resmen iki kolumu da 3 gün kullanamadım desem yeridir
x_sena Yagmurozdemir ilk dozumda kolumda iltihap oluştu çok ağrı çektim 2. Dozu oldum hissetmedim bile