umudumsun35 canım kendi kadın doğum doktoruna sor daha iyi olur. Hocam bana bir mide koruyucu hap söyleseniz alsam düzenli kullanmak istiyorum deesen. Benim yıllardır reflü var mevsim geçişlerinde midem yanar ağrır, dolapta pantactive diye bir ilacım var doktoruna gösterdim kullan dedi. Belki son haftalardayım hani organ gelişimi VS tam diye. Sen mutlaka sor bu şuruplarla aynı marka haplardan var galiba yazar veya ismini verir diye düşünüyorum. Değilse geçmiyor, ben şu an çok rahatım, mide asidi dengesi bozulduğu için ve karnın büyüdüğü için mide asidi yukarı çıkıyor sebebi bu. Hap asit dengesini koruduğu için normale dönüyor.