Aylin-31 öncelikle hayırlı olsun eğer kanda bir pıhtılaşma yoksa erken gitmenin hiçbir anlamı yok çünkü doktor 6. 7. Haftadan önce gelmemizi zaman açısından uygun bulmuyor sadece kese işin gitmek istersen de yine 5. Haftayı bekle en azından gittiğinde folik asitte alıp başlarsın