sarikedi12 22 gün önce sezeryan doğum yaptım, o kadar zor bişe ki hala adam akıllı eğilemiyorum, yükseğe uzanamıyorum, ağırlık yasak. Bebeğimle kendim adam akıllı ilgilenemiyorum, destek alman gerekiyor. Yere bile oturamıyorum dikişim yüzünden, daha o kadar zor yönleri var ki. Hiç heves edilecek bi doğum değil. Tabi doğum kişiden kişiye değişiyor bu benim düşüncem