Kızlar biz 7+2 olduk mide bulantım çok sürekli huzursuz ediyor ya herşey canım istemiyor bide yesemde hemen acıkıyorum midem kazınıyor zaten zor yiyorum öyle iştahım yok.. uyuz gibi hep yatasım geliyor konuşmak bile zulüm ama gün içerisinde işim gereği hep aktifim.sizlerde nasıl geçiyor ?