betmet2018 Merhaba biz 27 haftalık olduk ellermde çok fazla uyuşmalar yaşıyorum İki ay oldu hala geçmedi Doktorum suda Eriyen magnezyum önerdi Aranızda kullanan var mı
Lavinya1811 betmet2018 Ben kullandım canım bende 16. Haftamda başladım kullanmaya doktor tavsiyesi ile çok erken başlamıştı bende kramp.. ama ilerleyen haftalarda suda eriyen şase olan bende etki etmedi hapa çevirdi doktorum ve suda eriyeni çok içemedim açıkcası tasından dolayı Şuan 35+3 olduk kramplar çok girmeye başladı 😓
momshe Bu şikayetler ve kas ağrıları genelde magnezyum eksikliğinden oluyor. Doktorunuzun önerdiği şekilde kullandığınızda şikayetlerinizin azaldığını göreceksiniz💐 Ayrıca maden suyu, muz, çiğ badem tüketmenizi öneririm