Arzummm_98k El2sed39 İnşallah sağ salim kucağınıza alın 😍🙂 benim doktor da 10 ekimden 23 ekime kadar söyledi.
Arzummm_98k mervemurat16 İnşallah geçer. En önemlisi inşallah sağ salim bebeklerimizi kucağımıza alalım 😍🥰🤲
My_Angels Arzummm_98k son 34 ama sezaryen olacagi için tam olarak kaçta alınır bilmiyorum o yüzden daha da az ☺️
Hhhhhhhhhhh Sibel24 saat 00.00 itibariyle bugün tam 40 haftalık oldu, benim de belirtim yok hiç sanırım rahatları çok iyi 🐣
Kutay-mmm Son 13 ama 39dan sonraya kalırsa normal olma ihtimali yok gibi dedi doktor aynı durum olan varmı gerginim☹️
Arzummm_98k Kutay-mmm neden ki? Benim doktor normal doğumda bi sıkıntı yok dedi amma bebeğin kilosu fazla olursa sezeryan olucaksin dedi🙄
El2sed39 Arzummm_98k o arada olabilir mi dedi yani benimkide sezeryan için tahlilleri felan istedi bu hafta bakalım haftaya çarşamba kontrol var ne diyecek