kızlar bebegım tek göğsümu emmıyor sadecese bırını emıyor bende dıgerını sagıyorm fakat posete koyudugumda cok az oluyor bı sonrakı sagımı da ıcıne koyabılırmıyım bı sorun olurmu bırde bebegı bıberona nasıl alıstrabılırım suan sadece benı emıyor alıssın ıstemıyorm ama yetersız gelıyor tek gogus