Seydahmet ben de daha yeni gitmeye başladım 2 kere gittim gebeliğim yeni henüz ☺️ şimdilik bir sıkıntı yok başka doktora da gitmediğim için pek kıyas yapamıyorum , biraz rahat bir yapısı var gibi geldi , ben biraz kaygılı olduğum için sanırım karşımda daha detaylı birini bekliyor olabilirim :)) ama yaklaşımı gayet iyi , daha iyisini bulur muyum diye de düşünüyorum bi yandan , çünkü hakkında pek yorum yok çok hastası da yok sanırım öyle yoğun bir doktor değil