Sedefffsu Doktor bu ay aşılama yapıcak , ilk kez yaptırcam. Nasıl yapılıyo? Yaptıranlar varmı? Hamile kalanlar varmı aşılamadan sonra? Kolay bi tedavimi …? Biraz anlatabilirmisiniz kızlar
mom28_ Sedefffsu bende bu ay başladım gonal f ve pergoveris iğne verdi 5 gün kullanıp kontrole gidecm hicbir sorun yok sebepsiz infertilete bakalım hayırlısı birkac kişi ilkinde olmayabilir ikincide tutar dedi bide o kafama takıldı cok maliyetli igneler cok pahalı rabbim emeklerimizi bosa cıkarmasın