Temmuz ayında 35 haftalıkken başlamıştı bende de karnımda başladı kaşıntı sonra bacaklarıma ve kollarıma çok kötüydü ağlıyordum o sıcaklarda her yerim kabarmıştı yarım saat arayla duşa giriyordum duş rahatlatıyordu doktor duşta en son karbonatlı su dökmemi önermişti birde havluya buz aküsü sarıp vücuduma koyuyordum kaşımaktan her yerim yara olup kanıyordu allah yardımcın olsun ben 37+6 da doğurdum tedavisi yok demişti doktor bana doğurduktan sonra 2 hafta içerisinde kendiliğinden geçti çok geçmiş olsun