Almiraviva ben hamileliğimin başından beri Özlem hanımın takibindeyim, 38. Haftadayim bu zamana kadar bir problem yaşamadım, aksine bebegimde bir sorun oldu, düşük tehlikem oldu ama özlem hanım hep sakindi beni de rahatlattı, birşey olduğunda heran mesaj atıp ulaşabiliyorum tavsiye ederim 😊