Kızlar bir yakınım için soruyorum Almanyadan gelen bir ilaç varmış erkek ve kadın kullanıyormuş erkeğin ayrı kadının ayrıymış. 3 aylık kullanımdan sonra hamile kalıyormuşsun. Yurt dışında yaşayan ve bu konuda yorumları okuyan oldumu Hiç duyan bilen varmı bunu?