Merhaba hanımlar ben şuan 31 haftalık hamileyim ama bebeğin kilosu ve gelişimi 33 haftalık gibiymiş erken doğum olabilir mi diye sordum doktoruma illa erken olacak diye birşey yok dedi. Peki aranızda bu durumu yaşayıp erken doğum yapan var mı nasıl riskleri var ilk gebelik olduğu için merak ediyorum 🙏🏻