zengooo Kizlar millet yaziyo ya aksam eve gelince cocuk hareketini hissedyorum.benim kizçem sabah 9da benle iş yerinde basliyo oynamaya hissedyorum yeminle saat 5te en son hissedyom .ne eve gelince ne aksam hic hissetmiyorum varmi boule olan
Fatmanuray_0610 zengooo 20 haftalık hamileyim günün hemen hemen her anında hissediyorum ben 17. Haftamda başladı resmen dışardan gözüküyor
LamiyaCetinkaya zengooo 20 haftalık ve nadiren anlık hissediyorum, bebeklerin şuan uyku düzeni farklı olabilir, kimi gündüz hisseder kimi akşam, o yüzden kıyaslama yapıp üzülmenize gerek yok, hareket ediyorsa sıkıntı yoktur zaten ❤️