Kızlar 36+5 hamileyim hem devlette hem özelde muayene oluyorum özelde ki doktorum kan ve idrar ver dedi bende devlet hastanesine gidince orda verdim kan sonucuma baktı akıntı var mı dedi bazen dedim idrarı yaparken yanma varmı dedl yok diyince iyi bir problem yok dedi ben bu sabah karın agrısı ve ishal ile uyandım ve hala da sık sık ağrım var testleri özelde ki doktoruma atmıştım dönüş yapmışlar sabah lökosit fazlalığı var duocid hap yazdı sabah akşam kullan dedi araştırdım pelvik ağrı yani karnın alt kısmında ağrı ve idrarda koku oluyormuş ateş falan oluyormuş daha önce başına böyle birşey gelen varmı?