Hafizeipek Yasemindemirtas epidural derken epidural normal doğumdan bahsediyosan yok eğer yapan hastane bulursan bana da haber ver 😂
Hill8 Yasemindemirtas benim eşim anestezi uzmanı maalesef devlet hastanelerinde yapılmıyor çünkü doktorun başında durması gerekiyor sürekli .. ama bazı üniversite araştırma hastanelerinde yapılıyor diye biliyorum .. yine de Devlette bu imkan çok zor maalesef ..
Yasemindemirtas Sibeltolga epidural normal dogum oluyomus ;( hiç acı hissetmiyomussun. Ama yapmazlar heralde dimi özelde ek ücretle yapıyolarmıs
Sibeltolga Yasemindemirtas özelde ek ücretle yapıyolarsa devlette yaparlarmı hiç bizim cocuklar büyüyüp doğurunca belki devlete gelir epidural 😂😂
Hafizeipek Yasemindemirtas zaten 4 cm açıklıkta yapıyolar sonra da ikinmayi engellemesin diye azaltiyolar çok kafana takma
Yasemindemirtas Hafizeipek ya işin şakası , bi arkadasım demisti. Agrılarım dayanılmıcak duruma geldi doktor agrı kesici yaptırdı , ondan sonra cok rahat dogum gecirdim falan. Acaba ikisi aynı sey mi dedim
Hafizeipek Yasemindemirtas ağrı kesici dediği epidural mi acaba ? Belki damar yoluyla verilmiştir ? Özele gidip epidurale gerek duymayan da var
Yasemindemirtas Hafizeipek bilmiyorum ki ya bi ortamda söylendi. O zaman sormak aklıma gelmemis. Dayanamadım onu bile yaptı falan dedi.
Yasemindemirtas Sibeltolga allah razı olsun 😂😂 yılbası bileti alırsan belki tutar ama ben o zamana dogururum heralde 😂😂
Hafizeipek Yasemindemirtas Sibeltolga ben de doktora böbreğimi veririm sezeryan yapin beni demiştim korkudan 😂😂😂😂😂
Yildizim Yasemindemirtas Doktora da bebek elimde istediğim olana kadar onu doğurmayacam deriz olur biter😂