Her şeyi yapıp yapmamak senin elinde. Normal doğum mu sezaryen mi olacağını aslında sen değil çocuğun belirleyecek. Ne olursa olsun eğer hala bir endişe taşıyorsan içinde destek alman en doğrusu. Her doktor da ilaç vermiyor. Psikoterapi en güzel yöntem. Ayrıca korkularını,endişeleri biriyle paylaşman her zaman seni daha iyi hissettirecektir. Bence en büyük destekçin de bu konuda eşin olmalı.