Selamün aleyküm kızlar. Ayın 2sinde yumurtam çatladı 3unde değerlendirdik ve ayın 1inde de ilişki yaşadık. Bugün yine baktım silik çıktı. Bildiğim kadarıyla yumurtam çatlamış oluyor silik olunca. Acaba döllenmiş mıdır? Döllense ne kadar sürede tutunur. Bilginiz varsa lütfen yazın. 2 yıldır bebek istiyoruz bir türlü olmuyor PCO dan dolayı inşaAllah bu ay olur klomen kullandım çünkü.
