AslanKadini Rahmim de böyle sanki tuvaletini tutarsın bi saat falan da ağrı olur ya öyle ağrı var ama lavaboya çıkınca öyle yanma, acı vs.. yok. Sebebi nedir sizce ? Yaşayan var mı ?