Mucizemgeldi doğuma giderken Kays’ı veya üzüm hosafiyla gidip doğum sonrası onu içebilirsiniz. Benim kronik kabizlik var ama hoşaf iyi gelmişti kendimi hiç zorlamadım. Doğumdan sonraki gün taburcu olmadan önce gaz sorunum var o diye sormuşlardı bende ağrım var deyince bi ilaç içirdiler yarım saate gaz filan kalmadı :) sonrasında da rahat olmuştum tabi ilacın adını bilmiyorum onlar hazırlayıp verdiler