Selim_Alparslan Yaşayan vardır belki tam olarak ağrı gibi değil çok farklı bir his canımı çok acıtıyor 😭 20.haftadan beri çekiyorum 25+1 haftalığız. 24. Haftada kontrolde doktorum ayakları yukarda o rahatsız edebilir belki dedi kan tahlili istedi temiz çıktı çok şükür . Bu ağrı nasıl geçer 😞
Yogurtlupilav Selim_Alparslan ancak beklemekle geçiyor canım. 34. Haftamdayım sıklıkları azaldı ama bende hala oluyor. Ayağını uzatıyor olabilir, kaburgana bastırıyor olabilir.
Selim_Alparslan Yogurtlupilav ya benim çok erken dönmüş kuzum acaba konum değiştirir mi 😭 çok rahatsız ediyor ayakları