Mmeleklr2 Baş agrım var iki gündür ara ara agrıdıgında gözlerime vuruyor kararmıyor ama gözlerim etkiliyor bakışlarımı tansiyon dan mıdır anneler yaşayan var mı 30+6 yız bu arada
Mihrimah44 Mmeleklr2 Ben preklamsi yani gebelik zehirlenmesi geçirdim, ve dediginiz belirtiler oluyor, acilen doktora gidin tansiyonunuzu ölçün eğer yüksekse tehlikedesiniz , sakın evde beklemeyin…
Gamzecanpolat Mmeleklr2 yine de arada ölçtürüp kontrol etmekte fayda var canım eğer böyle sanki kafan uyuşuyor gibi olursa ayağının altına yastık koy uzan ölçtür benim yükselince hep öyle oluyor