Kızlar başına gelen var mı? 15 çıkıp 5 dakka sonra 10 çıktı tansiyonum. Anlamadim…
naneliseker_
naneliseker_ benim de dijital de 15 çıkmıştı tekrar ölçtüm 12 8 çıkmıştı
Zlyh3057 biran yüksek diye korktum bozuk sanırım evet