Deletedmom_78 Kızlar merhaba 17 haftalık gebeyim idrar yolu enfeksiyonu var bende ama bi kaç gündür affınıza sığınarak söylüyorum idararımı yaparken kasıklarım ağrıyor neden olabilir bunun için doktora gitmek gerekir mi