Yildiz52 Bu fitille ilgili bilgi verebilecek biri var mı düşük yaptım doktorum yazdı reçete de kanamadan sonra diyordu da eczacı 12 de yatarken yapıp yatsın demiş ama bilgisi olan var mı
HilalYlmz Yildiz52 gece yatmadan önce demesinin sebebi fitili atıp ayağa kalkarsanız fitil geri kayıp çıkar o yüzden ama yatar pozisyonda içinizde kalacağı için eriyip tedavi etme özelliği daha çok yine bile akıntı şeklinde geliyo sabah
Gamzeramo Yildiz52 o enfeksiyon icin banada vermisti ama kullanamadan hamile kaldm gecen seneki düşügumden snra vermisti
Yildiz52 @HilalYlmz dün yaptım düşüğü kalbi durduğu için alındı kanamam hala var şimdi mi kullanmam gerekiyor ki yoksa kanama durunca mı onu çözemedim