pmedic112 çok pardon ben 5+3de gittim geç öğrendim çünkü , 6 haftalık çıktı ondan gözüktü sanırım erken döllenmiş muhtemelen dedi doktor , ama sen 5 veya üstünü bekle , karnından gözükmezsede vajinam muayenede mutlaka gözükür kese , vajinal muayeneden korkma ben 3.ayıma kadar öyle muayene oldum ilkinde rahmim içe doğru diye , ama bu hamileliğimde direk karnımdan gözüktü