Bugün 19+4 haftalıgım detaylı ultrasona gittim herşey yolunda ikinci kez kızım olacağını kesin bir şekilde öğrendim 20 gün sonra tekrar gel kalbine bir daha bakalım dedi doktor bey erkek olmasını istemiştim ama Allah’ım bize kız nasip etti önemli olan sağlığı zaten hepinize hayırlı bebişler versin Allah’ım ..☺️🙃☺️🙃