Mrb arkadaşlar bi arkadaşım en son 2 Eylül de regl olup 8 eylulde bitmis ve suan 6 gunu gecikmis koyde olduğu için de herhangi bir test yapma imkanı yok agrisi yokmuş acaba gebe olabilir mi adet düzensizliği var 1 Ağustos da olmus 2 eylulde bi olmus suanda da 6 gun gecikmesi var sizce neden olur yoksa gebe mi