Morebebek wala anım bende 2 öğün yiyorum yeri geliyo kahvaltıyı bile düzgün yapamıyorum ara öğünü yoğurt, meyve vs. Tarzı şeylerle geçiştiriyorum ama meyveyi ihmal etmiyorum yoğurt ve sütü de öyle bebeğim sağlıklı çok şükür haftasına görede kilosu ilerde.