Merve1531 Kız bebekler erken mı doğuyor kızlar oZellikle eskiler öyle söylüyor ya kiz olup 39-40-41 leri gören varmı böyle gerçek var mı daha doğrusu🙄
Seh999 Merve1531 eltimin kızı 39 haftalık doğdu oda sezeryanla yani geleceği yoktu yine de ne sancı ne açılma vardı
Brcumy Merve1531 40+3 olduk kızım hâlâ doğmadı. Cinsiyetle alakalı değil. Canları ne zaman gelmek istiyorsa o zaman geliyorlar. 😊
Rabiaeso Merve1531 tamamen hurafe 42.hafta doğan kız bebek tanidigim bile var cinsiyetle doğum haftasının hiç bir alakası yok
Yenianne7 Merve1531 Kızım 39+4 te doğdu. Karışmasak daha yatıyordu içerde yani cinsiyetle alakası yok canları ne zaman gelmek isterse 🤭
Minikperi Merve1531 39+5 te kızım normal doğdu. Suni de verdiler. Kim uyduruyor bu kız erken gelir yok oğlan erken gelir hurafelerini. Her bebek kendi seçer geleceği zamanı 🌸