yummyyumos Merhaba arkadaşlar Benim pıhtılaşma nedeniyle boş gebelik gecirdim. Var mı bu sorunu yaşamış olanlar nasıl ilerledi ve tekrar gebe kalma süreniz vs
Bebegim3444 yummyyumos genetik pıhtı dan kaynaklı dusuk yaşıyordum. Snra tup bebek yaptım tedawiye başladığım günden beri kullanıyorum. Ama doktorum tup bebekden once eger ki suphen olursa kan ver hemen igneye basliycaz demisti.
Ozge56 yummyyumos ben yaşadım doğuma kadar oksapar kan sulandirici kullandım sağlıkla kucağıma aldım çok şükür
yummyyumos Bebegim3444 ben temmuzda dogal düşük yaptım Ocak ayina kadar korunmam gerektiğini o süreçte kilo vermem gerektiğini söyledi bana iğne ilaç vermedi sadece şekerimde sorun yok magnezyum ve şeker hapi verdi
Bebegim3444 yummyyumos doğrudur. Değerlere gore bazı doktorlar erkenden başlatıyor igneyi bazılarında gebelik olunca.