Fatimanur evet bence bu testlerin direk devlet tarafından yapılması gerekiyor ücretsiz bi şekilde ikili üçlü testlerin hiç bi şekilde doğruluk payı yok benim biyokimyasal risk 220 çıkmıştı doktorum düşük risk var ileri testleri yaparız korkma zamanı gelince dedi hafif bi kanamam olduğu için o gün doktorum izinli olduğu için başka doktora göründüm oda sen neden fetal vermedin riskli çıkmış diye beni korkuttu acil yolladık testimizi şükür temiz çıktı ben 20. Haftada detaylı ultrason da hersey çıkıyor sanıyordum onunla bu testin alakası yok bu kromozon testi farkı dedi yani açıkçası beni korkuttu o yüzden insanı biraz mecbur bırakıyor doktorlar çünkü bunun için test gönderdiğimiz firmalarla anlaşmalı oluyorlar ama ben sürekli burdan okuyorum hiç fetal DNA’sı kötü sonuç gelen görmedim rabbim herkesin bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏