dnzalya123 süreç iyi ilerlemiyor 6 aylık hamileyim 2 yaşında oğlum var yorgun bir anne bırakıyorum buraya
temzilik, yemek , eş , çocuk, kış hazırlığı hamile olduğunu unutuyorsun hele de hiperaktif bi bebeğin varsa vay haline
ben ilk zamanlar hamile olduğumu unutuyordum ben hamileydim birşeyler yiyim diyordum öyle günlerim çok oldu 🤦♀️ rabbim nasip ederse görürsün canım 2. gebelik asla ilk gebelik gibi olmuyor ben ne ara 6 aylık hamile oldum doğumum ne ara yaklaştı çok şaşırıyorum süreç hızlı ilerledi 2. gebelikte 🙅♀️🙄