Busra2858 canım ben 7+3 oldum ama ömrümden ömür götürüyor öğrendim küçük kanama yaşadım iğne ilaç kullanıyorum kese gördük bebek Yok 3 doktora gittim 6 haftalıktı tabi kendi doktorum yurtdışında haftaya Pazartesi geliyor sıkıntı stres boş gebelik olabilir günler geçmiyor şunu öğrendim ki sıkıntı hiç bitmiyor bir hafta bekle şimdi gittiğim de hadi kürtaj diyebilir o yüzden kızlar hemen bel bağlamayın kesin oldu demeyin maalesef aksilik çıkıyor her iki ihtimali düşünün olabilir de olmaya bilir de sonra baya üzülüyor insan iki kimyasal yaşadım bu 3. Ve ümidim tükendi yoruldum tabi Allah’ın dediği oluyor allah hepinize hayırlı evlat nasip etsin ben sadece üzülmemeniz için olabilecekleri söylüyorum İnan’ın çok zor