Ayshe19 Sezeryan olup da ayak ve bilekleri şişen var mı benim bugün 9. Günüm ve ayak ve bileklerim boru gibi şiş ödem dediler geçecekmiş bol su içiyorum şimdilik geçmiyor
GulBayram Sezaryen olup ayakları ve elleri şişmeyen görmedim çevremde 10 gün sonra yavaş yavaş iniyor genelde..