Aysehaldun Merhaba 12+3den selamlar bugün doktora gittim ikili test yapmadı 4hafta sonra üçlü yapalım dedi ama benim bildiğim 11-14haftaluk arası yapılabilir diye başka hastaneye gitsem mi sizce
Bebekkkk Aysehaldun ben 13. Haftadayken ikili yaptım üçlüye göre daha iyi diyorlar başka yere git bence
Sedefkitir12- Aysehaldun geçen hafta yaptırdım bende 13 haftalıktım bi değerim yüksek çıktım için perinatoloji arkadaşına yönlendirdi onlar da 19 haftalıkken randevu alın dedi 20 24 haftalık arasında detaylı yapıyorlarmış
Elifttk Bugün kontrole gıttım ve 11 haftalık oldum 2 lı tarama yapalım 15 gün sonra sonuç çıkar gelırsın dedi