Kızlar ben 31. Haftadayım pazartesi günü tam 32 olacam. Doktorum 32 gel dedi. Bende çalişiyorum ama aşırı yogun şekilde. Haftayada arkadaş yıllık izne cıkıyor.akşam 8-8:30 anca biter ve sürekli oturarak çalişiyorum. Doktoruma desem ben çalişamam diye acaba raporu verirmi. Yoksa bebegin durumuna göremi veriyor.