Burcuuuuu 35+3 haftalıgım hep sag kasıgım agrırdı adet agrısı gibi ama bugun rahmime sanki şiş.sokmuslar gibi agrı oldu aksam yemek yerken sol kasıgıma cok fena bi agrı girdi o an bebek toplando hem.hareket ediyor hem toplanıyor yarın doktora gidecem var mı bilgisi olan yardımcı olur musunuz