Turk19k 0-3 ayda al, 3-6 ay da al hangi aylara denk geliyo ona göre al, 3-6 aylıklar ilk aylarda emanet gibi duruyo bebeğin üstünde, 1 aylık yada newborn alma ilk 1-2 hafta öyle hızlı büyüyolar ki hastahane de giydirdiklerin 3. Hafta olmamaya başlıyor 0-3 ay almak daha iyi o yüzden. E bebekte uzun kollu kısa kollu çıtçıtlı zıbınlar var, onlardan bolca al, altlarına ayrı eşofman gibi al evde giydirmek için iyi oluyor.