sadiyenur01 Haftada cinsiyetini öğrendim 14. Haftaya girdim bu ikinci hamileliğim hareketlerini ne zaman hissederim merak ediyorum ikinci hamilelikte ve erkek bebekte hareketlerin daha erken hissedileceği söyleniyor sizce de öyle mi
Yelizdurmus41 sadiyenur01 benim 2. Hamileliğim 16. Haftada hissettim . Bu kız ama ilki erkekti . Bence vücutla alakası var çünkü doktorum 21. Haftaya kadar normal demişti
sadiyenur01 Livanur22 benimde ilki kızdı ikinci erkek aynı şekilde 14. Hafta bitti birkaç gündür yatağa yatıp iyice yerleşip hareketsiz kaldığımda bir şeyler hissediyorum ama hareket mi emin olamıyorum
Livanur22 sadiyenur01 doğrudur belki haraket oluyor biz bağırsak haraketi sanabiliyoruz, net olarak hissedemedim daha
Kubrakcali Benim de ilk henüz cinsiyeti belli değil. 18. Hafta içerisindeyiz yaklaşık on gündür belirgin bir şekilde hareketleri dönmeleri ve ufak tekmelerini hissediyorum. Çok zayıf olduğumdan net hissediyor olabilirim