2 defa yaşamış biri olarak söylüyorum hiç korkma, önemli olan hamile kala biliyorsun.
İlkinde 4 haftalıkken gelişimi durdu 1 hafta bekledim, sıcak duş falan aldım kendiliğinden düşdü.
İkincisinde 6 hafta 2 günde durdu o zaman da vakuum kürtaj oldum.
1 ay doktor korunmamı söyledi diğer ay yeniden hamile kaldım. Şimdi çok şükür 11 haftayı tamamladık.
Her şerde bir hayır vardır diye düşün, kendi psikolojini iyi tut🙏