sng06 Kızlar dün ilk dozunu oldum 3 4 saat sonra birden bogaz yanması başladı bugünde aşırı halsizlik yüzüm yanıyor bogaz burun yanması devam ediyor.Acaba bu durum aşıdan mı kaynaklı yaşayan var mı?yoksa üşüttüm mü nasıl geçer bu illet :(
EbruBoluKaya sng06 üşütmüş olabilirsiniz ili doz vuruldum hiç bir yan etki yaşamadım sadece ilk gün hafif kol ağrısı oldu
Yarindanumutluanne sng06 2 doz ilk gebelikte 2 doz bu gebeliğim de vuruldum kol agrisindan başka birşey olmadı. Salgın var ve havalar soğuyor usutmus olabilirsiniz bence.