Hlycsr91 36+2 haftalık hamileyim kızıma kavuşmaya az kaldı ama hiç zaman geçmiyor sanki. Sizdede son haftalar böyle oldumu acaba.
GlstnMrt Hlycsr91 biz de 36+5 teyiz her arayan ne oldu bu böyle bi doguramadin gitti diyip duruyo 😁😁gerçekten onca ay nasıl geçti anlamadım ama şu son ay yıl gibi geciyo sanki
Beyzanury1234 Hlycsr91 yaa bende 32 haftaya girdim çok hızlı ilerliyor 26 haftadan sonra nasıl geçti anlamadım ☹️
Dodomoms Bizde 36+2 haftadayiz. 39 da sezaryen var inşallah. 3 yaşında bir kızım daha var onunla ilgilenmekten zaman nasıl geçti anlamadım bile 🤣🤣 ama kızımda gün gün saydım asla vakit geçmezdi hele son haftalar ayyy zaman acımasız şimdi kocaman oldu kuzum 🥲
Cekilmezbirkiz Hakkaten son haftalar geçmiyor😖 bi yandan da hele dur vaktin var diyorum 🤣 karnımı delecek yakında 🤣