Kızlar 9+3üm yolculuk yapmamda bı sakınca olur mu sizce aranızda hamileyken yolculuk yapan oldu mu ? Ben hamile olduğumu bilmeden elazığ’a gidip gelmişim bı sorun yaşamadım ama doktorum da 8+2yken düşük riskim olduğunu söylemişti fakat şuan kanamam lekem yok bana yardımcı olmaya çalışın evde delircem sıkıntıdan:(