Arkadaslar simdi bir tane cinsiyet tahmini yontemini paylasacam. Lutfen sizde de cikiyor mu bakin olur mu? Cin takvimine benziyor ama biraz farkli Anlatiyorum..
Hamile kaldiginiz ay + hamile kalirken ki yasiniz + 9 = eger tek sayi cikarsa kiz.
Çift sayı çıkarsa erkek oluyor. Etraftakilerde tuttu. Bi bakın doğru mu acaba))))