Merhaba arkadaşlar 12+4 günlük gebeyim bugün ikili test yaptırdım ense kalınlığı 1.1 çıktı kan verdim sonuçlar 10 güne çıkarmış. Bu ense kalınlığı değeri normal mı? Bide gelişimi 13+3 gösteriyor dedi doktorum öndeymiş sıkıntı olmaz inşAllah ? Sizlere danışmak istedim