Dylann_3433 Arkadaslar progesteron kullanıp doğum yapan arkadaşların bebeği çok mu tüylü doğdu 😂 Doktorum benimle dalga geçiyor 30 haftadayım başlangıcından beri kullanıyorum
Baharoloji Dylann_3433 bende 6. Haftadan 34. Haftaya kadar kullandım pamuk bir kızım var saçı var sadece o kadar :) endişe etmeyin
ilkmommylikheyecani Progestanla alakalı olduğunu düşünmüyorum o tüyler her bebekte var lanugo tüyleri 34. Haftadan sonra birçoğu dökülmeye başlıyor. Dökülmüyorsada büyük ihtimalle anne yada babadan genetik olarak geçmiştir
Dylann_3433 Baharoloji çok teşekkürler aslında hiç önemli değill sağlıklı olsunda ama doktor o kadar dalga geçiyor ki 😂