Mervelina Ben devlette mecburi Spinal sezaryen oldum,harikaydı. Ameliyat ekibi muhteşemdi, hepsi beni rahatlatmak için elinden geleni yaptı.Ameliyat hemşiresi yüzümü saçımı okşuyordu ,tatlı tatlı kafamı dagitmak için biseyler anlatıyordu. Ama doktor seçimimin de etkisi oldu,doktorumla aramızda güzel bir enerji vardı. Adam öyle bir dikiş atmışki izi belli bile değil.