Busrabusra1 Karın sertleşmesi var. Karnım taş gibi rahat nefes alamıyorum. Ama sancım hiç yok. Ne düşünüyorsunuz 🤨 40 hafta dayız bu arada
Busrabusra1 Minnakkurabiyeveannesi27 evet sertleşme ara ara oluyordu ama ilk kez böyle nefes almamı zorlaştırıyor
Minnakkurabiyeveannesi27 Busrabusra1 Bebek büyüdükçe yer sıkıntısı oluyor ondan dolayı olmuş olabilir ama son haftaniz da olduğunuz için kasılma da yaşıyor olabilirsiniz gizli sancı varsa hissetmezsiniz o yüzden ihmal etmeyin derim